Νεότητα Θήρας

Ιστολόγιο του Γραφείου Νεότητας της Ιεράς Μητρόπολης Θήρας, Αμοργού & Νήσων

Τετάρτη 15 Αυγούστου 2012

Επώνυμοι που βίωσαν το θαύμα



Πώς έζησαν τις περιπέτειες υγείας τους και βγήκαν αλώβητοι

Η Κοίμηση της Θεοτόκου προσελκύει κάθε χρόνο εκατομμύρια πιστούς στα μοναστήρια και στις εκκλησίες που είναι αφιερωμένες στην Παναγία, με γνωστότερες τη Μεγαλόχαρη στην Τήνο, την Εκατονταπυλιανή στην Πάρο και τη Σουμελά στη βόρεια Ελλάδα.

Τα θαύματα της Θεοτόκου πολλά. Όχι μόνο για τα εκατομμύρια πιστών στον πλανήτη, αλλά και για αρκετούς επώνυμους, που έχουν μιλήσει κατά καιρούς για αυτή την προσωπική τους εμπειρία, αναφέρει το «Λοιπόν».

Νίκος Κουρκούλης



Ο γνωστός τραγουδιστής έχει μιλήσει πολλές φορές για τη σοβαρή περιπέτεια που πέρασε με την υγεία του: «Ήταν ένα καρκίνωμα στην κεφαλή του παγκρέατος. Δύσκολη περίπτωση. Πήγα στο Άγιο Όρος με παρότρυνση δυο φίλων, Μεγάλη Εβδομάδα. Μέσα στο καράβι συναντήθηκα τυχαία με το γιατρό που θα με χειρουργούσε στην Αμερική. Κάποιοι θα μπορούσαν να το πουν σύμπτωση, εγώ όμως δεν πιστεύω σε τέτοιου είδους συμπτώσεις. Έμεινα στη σκηνή μέχρι την Κυριακή του Πάσχα. Όταν επέστρεψα στην Αθήνα για τον τρίτο κύκλο εξετάσεων, ήταν πεντακάθαρες. Μου είπαν ότι πρόκειται για μια περίπτωση αυτοίασης, αλλά εγώ ξέρω πραγματικά τι συνέβη», εξομολογήθηκε ο τραγουδιστής πριν από ενάμιση χρόνο στο «Πρωινό μου» του Mega.

Ειρήνη Μερκούρη




Η νεαρή τραγουδίστρια πέρασε πριν από μερικούς μήνες μια σοβαρή περιπέτεια με την υγεία της και υποβλήθηκε σε δυο χειρουργεία. «Το είδα, το ένιωσα και είναι υποχρέωσή μου να το λέω. Μετά το χειρουργείο, όταν γύρισα στο δωμάτιό μου, με πήρε ο ύπνος. Ήρθε τότε ο Άγιος Δαβίδ και με ξύπνησε, με ταρακούνησε πραγματικά. Έπειτα από αυτό πιστεύω ότι με έσωσε η πίστη μου. Βέβαια, από μικρό παιδί βλέπω οράματα και έχω ξαναδεί στο παρελθόν όνειρο, με την Παναγία», δήλωσε η Ειρήνη Μερκούρη μιλώντας για το πρόβλημα της υγείας της και για το πως έγινε τελικά καλά.


Τζέσυ Παπουτσή




Με μια συγκλονιστική συνέντευξη στο Λοιπόν η Τζέσυ Παπουτσή μίλησε για τον τρόπο που βίωσε το θαύμα η ίδια μετά από μια σοβαρή περιπέτεια με την υγεία της. «Ο Θεός ήταν δίπλα μου σε πάρα πολλές στιγμές. είπα: «Αφού το επέτρεψες εσύ Θεέ μου, αν είναι και θέλεις να γυρίσω να αγκαλιάσω τους ανθρώπους που αγαπώ και να είμαι πάλι μαζί τους, εσύ το αποφασίζεις¨ και φαίνεται ότι το αποφάσισε».


Άντζελα Δημητρίου




Ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα αντιμετώπισε και η Άντζελα Δημητρίου, όταν ήταν έγκυος στην κόρη της, Όλγα. Όπως μάλιστα έχει παραδεχτεί η ίδια η τραγουδίστρια σε συνέντευξή της, είδε μπροστά της την Παναγία: «Η κατάσταση της υγείας μου ήταν πολύ κρίσιμη. Φοβόμουν ότι θα χάσω το παιδί μου. Τελικά, παρουσιάστηκε η Παναγία μπροστά μου και το παιδί μου ζει. Επικαλέστηκα τη βοήθειά της. Ξαφνικά εμφανίστηκε μια σκιά μπροστά μου, με άγγιξε στην κοιλιά και μου είπε: "Μη φοβάσαι", κι έφυγε. Την επόμενη μέρα πήγα στο γιατρό και δεν είχα πρόβλημα».

Αντώνης Βαρδής



Ο γνωστός ερμηνευτής και δημιουργός πριν από χρόνια είχε περάσει κι αυτός ένα πρόβλημα υγείας. Με την πίστη που έχει στο Θεό αλλά και με την αστείρευτη εσωτερική δύναμη κατάφερε να το ξεπεράσει. Όπως ανέφερε στο παρελθόν σε συνέντευξή του, έκανε τάμα στον Άγιο Εφραίμ και όταν ξεπέρασε το πρόβλημα, έχτισε ένα εκκλησάκι στο οποίο πηγαίνει συχνά και προσεύχεται. «Είπα πως ό,τι είναι να γίνει θα γίνει. Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Ήταν οι γιατροί και ο Θεός».

Μανώλης Κονταρός



Ο Κρητικός τραγουδοποιός ανήμερα της γιορτής του Αγίου Σπυρίδωνα είχε ένα πολύ σοβαρό ατύχημα, το οποίο παραλίγο να του στοιχίσει τη ζωή. Πέρασε μεγάλη περιπέτεια και μπορεί οι γιατροί να του είπαν ότι δεν θα μπορέσει να ξανασταθεί στα πόδια του, αλλά ο τραγουδιστής έχοντας δύναμη και πίστη στο Θεό, τα κατάφερε. Ένα χρόνο μετά το ατύχημα ο Μανώλης Κονταρός έχτισε ένα εκκλησάκι στην αυλή του σπιτιού του στην Κρήτη, όπου προσεύχεται για το θαύμα που βίωσε.

Νίκος Αναδιώτης



Ο νεαρός πρωταγωνιστής των «Βασιλιάδων» σε πρόσφατη συνέντευξή του μίλησε για το πως σώθηκε τρεις φορές στη ζωή του από σοβαρά τροχαία ατυχήματα. «Πολλές φορές έχω έρθει σε απόγνωση και με την προσευχή όλα ξεπερνιούνται. Μέχρι σήμερα έχω σωθεί τρεις φορές από θαύμα, σε τρία μεγάλα ατυχήματα. Έχω τρακάρει με το αυτοκίνητο, το οποίο μάλιστα καταστράφηκε ολοσχερώς. Δεν πιστεύω όμως στην τύχη, δεν ήμουν τυχερός, όπως συνήθως λέμε. Κάτι άλλο πρέπει να συνέβη».

Θανάσης Ευθυμιάδης



Ο γνωστός ηθοποιός είναι ένας ακόμα επώνυμος που έχει δηλώσει την πίστη του και μάλιστα έχει αποκαλύψει πως έχει ζήσει και εκείνος το θαύμα, συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια επίσκεψης του στο Άγιο Όρος. «Πιστεύω στην Παναγία, μου άλλαξε τη ζωή. Όταν πήγα στο Άγιο Όρος έγινε ένα θαύμα μέσα μου εσωτερικό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου