Νεότητα Θήρας

Ιστολόγιο του Γραφείου Νεότητας της Ιεράς Μητρόπολης Θήρας, Αμοργού & Νήσων

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

"Βοήθησε με, Κύριε..."








ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΕ, ΚΥΡΙΕ....


Την ώρα του πάθους, γιατί σκοτίζεται ο νους μου.
Την ώρα του πειρασμού, γιατί παραλύει η θέλησή μου.
Την ώρα του πόνου, γιατί κατακαίονται τα σωθικά μου.

Την ώρα του ενθουσιασμού, γιατί δεν ελέγχω τα όρια μου.
Την ώρα της απελπισίας, γιατί νομίζω πως χάνονται όλα.

Την ώρα του θυμού, γιατί δεν ξέρω τι κάνω.
Την ώρα της αδυναμίας, γιατί ξεχνώ τον δρόμο μου.
Την ώρα του φόβου, γιατί τα έχω χαμένα.

Την ώρα της χαράς, γιατί μπορεί να μην αντέξω στο βάρος της.
Την ώρα της αγάπης, για να είναι γνήσια.

Γίνε, Κύριε, φωτισμός μου και αντιλήπτωρ μου στις μεγάλες,
τις μοναδικές ώρες της ζωής μου.



*Από το: “Όπου Γης - Στις Ορθόδοξες Γειτονιές του Πλανήτη”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου