Νεότητα Θήρας

Ιστολόγιο του Γραφείου Νεότητας της Ιεράς Μητρόπολης Θήρας, Αμοργού & Νήσων

Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

Δύο ποιήματα που μου έδωσαν με αφορμή την κατασκήνωση...

 
Δύο ποιήματα που μου έδωσαν με αφορμή την κατασκήνωση...   Τι να πω... το ευχαριστώ είναι λίγο.  παπαΧριστοφόρος

Άγιος θέλω να γίνω
ήταν το σύνθημά μας
στην κατασκήνωση παιδιά 
χτυπάει η καρδιά μας.

Μάθαμε τόσα πολλά
περάσαμε ωραία 
ήταν ΤΕΛΕΙΑ για μας 
και όλη την παρέα.

 Του χρόνου να ΄χουμε την γειά
θα ξαναρθούμε πάλι
καινούριο σύνθημα θα βρω
να ξαναλέω πάλι. 

====================

Θέλω να γίνω Άγιος
θέλω κι εγώ ν΄αγιάσω
και την ζωή μου με Χριστό 
για πάντα να χαράξω.

Αυτά στην κατασκήνωση
με έκαναν να μάθω
και εγώ για πάντα στην καρδιά 
γερά θα τα φυλάξω.

Και όταν του χρόνου με καλό
θα ΄ρθει ο καιρός μακάρι
εγώ και η παρέα μου
 εκεί θα είμαι πάλι. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου